Jag älskar Micke..

Har funderat över det här med män o så.
Jag har märkt att många män i min omgivning som faktiskt är riktigt bra, snälla och ödmjuka heter Micke.
I många av paren som verkar ha ett riktigt bra förhållande heter den manliga partnern Micke.
Micke verkar vara namnet på killar som överlag är bra.

Min kära pappa som alltid ställer upp och är en av världens bästa fäder heter just Micke. Han är den bästa mannen i mitt liv nu. han är allt som jag skulle vilja ha i en partner. Duktig, arbetsam, snäll, ställer alltid upp och allmänt bra.

Och en av de få vänner som jag känner som faktiskt har ett riktigt bra förhållande är Ania och gissa vad mannen i hennes liv heter, just det Micke.
Han är sååå go och charmig och ställer alltid upp för henne och i somras gifte dom sig och jag är övertygad om att det kommer hålla i evighet och mer därtill.

En blogg som jag tjuvläser ibland "handlar om" ett par som nyligen fått barn och snart ska gifta sig. Dom verkar ha ett jättebra förhållande och hon skriver alltid hur mkt han älskar henne och uppskattar henne. Och mannen heter Micke.

"Mickar" verkar vara riktigt bra killar. Man kanske skulle satsa på att träffa en Micke. Gå in på ett uteställe, ställa sig på scenen och frågar hut många på stället som heter Micke och är singlar och sen är jag ävertygad om att man hittar en bra.

Är jag dum och naiv, kanske... Men fråga dom med pratners som heter Micke om dom inte har ett superförhållande.
Jag har faktiskt träffat en Micke ett tag. Han avr snäll, snygg och verkade bra. Tyvärr träffades vi vid fel tidpunkt i livet och det hela dog liksom ut..

Oj vad klockan går, nu måste jag dra mig. Men i helgen om det blir utgång så ska jag minsann ragga Mickar..
He, he.

kram

 Anias Micke :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hehe vilket roligt inlägg!! Undrar om det är så?! Min älskling heter ju Micke och jag tycker ju att han är världens bästa kille! Men jag vet faktiskt exempel på dåliga män med som heter Micke så du har nog bara haft turen att träffa bra "Mickar";) Ha det så fint!

2007-09-17 @ 20:22:31
URL: http://mizzsofie.webblogg.se
Postat av: Sofie

Ja visst är vi håkanssons med hihi. Hoppas att du hittar en egen Micke snart då;) Ha det så fint!

2007-09-18 @ 07:59:38
URL: http://mizzsofie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0