Hångel-helg

Hemma efter en supermysig helg i GBG. Har varit full av mys och god mat och dessutom har det ju varit hångelväder hela helgen så bättre kan det väl knappast bli  ;)
Men, men vi har alltid det bra när vi träffas, det har aldrig varit problemet. Nej det är när vi inte har varandra nära som problemen dyker upp, vi borde kanske blivit sambos direkt :P
Du är underbar men du kunde ju ansträngt dig lite mer när jag inte är där,
För jag är bra, så mkt vet jag. Och jag är värd lite mer uppmärksamhet.

Har ett problem nu, min syster Lina fyller år om ca 14 dgr och jag har fortf. inte kommit på vad jag ska köpa till henne. Det blit nog inget märkvärdigt för förra året gav jag ju henne pilgrimshalsband och örhänge för ca 800:- plus en resa med mig till Marocko.
Jag vill ändå ge henne nåt speciellt för hon är en av de två bästa systrarna som finns i världen :)
nåja, jag kommer nog på nåt.

 syster med en äkta marockan :)


Nej, time for bed kanske. Lite te, en cigg o ett samtal till madde se ska jag lägga mig.

Ciao bella.

Kommentarer
Postat av: sandra

weeeeii, va kul att du också börjat blogga!!!! då har jag mer skoj att läsa , puss gumman min!!

2007-09-02 @ 23:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0