Framtiden är nära...

Inte mycket som händer en ledig dag nu för tiden.
Många av dom dom man tog en kaffe med på stan när man hade fridag har flyttat nu.
Och dom få som är kvar är ofta upptagna och den som jag brukar träffa mest, söta Ania är fortfarande i Polen :(
Saknar henne såååå mycket men hon kommer hem ikväll så imorgon ska jag minsann hem o flyga på henne.

Hmm... får de hur framtiden blir för mej nu, ni som känner mig vet att det kanske, kanske är en förändring på gång. ganska snart i så fall. Hoppas och ber för att allt ska lösa sig för jag klarar nog inte att lämna bort min kära håriga sambo. Märker nu hur mkt jag saknar honom bara jag är borta nån dag. Min älskling !!!

 Ozzy- Håkansson <3

Har precis hällt upp mig en kopp kaffe. Jävla Simon som gjort mig beroende av det. Han dricker ju bara typ 3 kannor om dagen. Och jag som tjatar på honom om att sluta men nu börjar jag själv bli besatt.
Nåja, dax att göra något vettigt. Typ, städa eller nåt.
Hörs kanske senare.

"Lev ditt eget liv, för du skall dö din egen död"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0