Creepy morgon

Jaha så blev man väckt igen imorse av nån skum kille som ringde igår med.
Kl 20 över 6 igår och presenterade sig som Johan från J-köping.
Han sa att vi hade träffats och att han hade fått numret av nån Malin.
Jag sa till honom att han måste ha ringt fel men då frågade han om det inte var Gabriella som skulle flytta till Jönköping...
Ehh... hur fanken kan han veta det??
JAg fattar ingenting, sen ringde han imorse vid 9 och frågade hur det var och vad jag gjorde..
När jag sa att jag inte visste vem han var så la han på luren.
Men herregud, vad är det för psyko som håller på:..

Jag har ingen kompis som heter Malin och jag har fan inte varit ute i Jönköping och träffat nån Johan.
Ochså ringer den jäkeln från dolt nummer också.
Ringde till eniro men dom kunde inte spåra det. :(
Creeepy..

Nu är det snart dax för jobbet, inte många dagar kvar där nu , Sen får vi se vad som händer.
Ska prova på det iallafall. Misslyckas det så misslyckas det. Då har jag iaf. testat och gett det en chans. Men nervös är jag, så in i helsikes nervös..
Kommer sakna mamma, pappa och syskonen så mycket. Och dom få vänner jag har kvar här.
Ania, Fredrik, Madde, livet blir tomt utan er..
Men så är det väl, vi blir vuxna och tar oss vidare allihop.
Sverige är så stort, världen är så stor och det är så mkt man missar om man bara stannar på ett ställe hela tiden.
Lilla jag ska prova mina vingar och min självständighet och kanske går det vägen, kanske inte men om inte annat så har jag provat dom iallafall och behöver aldrig vara bitter för att jag inte gav det ett försök.


Denna låten är sååå bra, klassikern från Shrek, hittade den på Elins blogg. Helt klart veckans bästa låt.




Kommentarer
Postat av: Elin

hehe ;)

2007-09-15 @ 13:13:51
URL: http://ejlinen.blogg.se
Postat av: Ida

va fan e det för psyko?

2007-09-16 @ 19:56:25
URL: http://idaste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0