Jag är så stolt över er!!

Har kommit på att jag är stolt över väldigt många saker just nu.

1. Jag är stolt över att ha tagit mig hit till J-köping och tagit mig från "hålan" (som Sandra kallar det hihi) även om jag alltid kommer ä'lska mysiga lilla Kristianstad och kanske kommer tillbaka en gång så är det alldelles  för mkt man missar om man stannar i sin lilla hemstad hela livet. Att komma helt ny till ett ställe som jag gjort hit och inte känna en jäkel (nästan), inte vet var närmsta busshållplats är och inte vet var man närmast går o handlar är så jäkla spännande. Alla borde uppleva det!

2. Jag är så stolt över att jag lyckades bryta upp med S. och fastän att jag tycker om honom så mkt ändå förstå att jag är värd så mkt mer än att bli behandlad som nån som är bra ibland. Att jag orkade gå levande ur det (åter en gång) är beundransvärt enligt mig. Även om jag fortfarande t'nker på honom flera gånger om dagen så blir det ändå lättare för varje dag om går.

3. Jag är stolt över mina vänner och min familj. Ni är det bästa jag har och har räddat livet många gånger på mig även om ni kanske inte varit medvetna om det. Ni ahr varit så gulliga och ring och frågat flera ggr hur de är med mig och hur det går här. Tack för ni finns *puss*.

4. Jag är stolt över mig själv. att jag lyckats minska mitt midjemått en del, att jag är så självständig och förstår att man måste kämpa för saker i livet för att få resultat.

Och jag vill dessutom tacka världens bästa föräldrar för allt ni gjort  för mig den senaste tiden. Jag älskar er så ,mycket för att ni ställt upp och hjälpt mig igenom både livskrisen och flytten hit. Ni är bäst.

 Söta pappa och Lina                                       Lilla mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0