Allt nytt som har hänt!!

Så.. Äntligen har man internet igen. Känns skönt.

Så ska jag väl berätta allt som hänt sen sist jag och bloggen samsades.

Allt gick ju inte som planerat. Damen jag skulle jobba hos bestämde sig för att flytta 1 vecka efter jag börjat. så jag hann arbeta hos henne ca 6 dgr sen var det roliga slut.

Jag blev sedan lovad ett annat jobb med månadsanställning till minst 31:e Januari och blev placerade i poolen på ett äldreboende. Vilket jag inte alls trivs med just nu.  Jag vill INTEINTEINTEINTE vara på ålderdomshem. Hatar det!!

Så idag var jag på en ny intervju gällande ett annat jobb inom vården, återstår att se om jag får det eller inte.
Ja, tiden sen jag flyttade upp här har verkligen varit fylld av otur.
Min kära morfar blev sjuk förra veckan och hamnade på sjukhus men som tur är har han repat sig bra och är nu hemma igen.
Och min älskade, älskade, älskade Gamla mormor gick bort från de levandes skara förra torsdagen, vilket känns oehört smärtsamt för mej om stod henne så nära :(

Men som ni vet så är inte jag den som ger upp i första taget. Jag kämpar på och försöker tänka positivt hela tiden. Det senaste halvåret har varit tufft för mej och oavsett detta som händer nu sen jag kom upp här så känns det ändå som om livet tagit en nystart i samband med flytten hit.
Här är jag ett helt oskrivet blad.

Ingen känner mig, har fördomar eller snackar skit om mej. Här får jag vara precis den jag är och bli precis den jag vill vara. Dettá var precis vad jag behövde nu.

Nu är jag trött och ska upp tidigt till mitt skitjobb imorgon. Sen kommer kanske Lina, jippi!!!!

Skriver mer en annan dag.


image28

Älskade gamla mormor jag på min 20- års dag. Saknar dej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0