Jag saknar er så mycket..

Idag är en deppe- dag. Mycket motgångar på senaste och inte blir det bättre av att mina två närmaste vänner lämnat mig ensam i en stad jag avskyr :(
Jag saknar er som galen.






Ni är underbara Sofie och Ida och livet här är tomt utan er. Vad ni har gett mig genom årens lopp går inte att sätta ord på. Ni har varit en axel att gråta ut på och en famn som tröstar men ni har också varit den som skrattat med mig och fått mig att dra ¨på smilbanden i motgångar.
JAG ÄLSKAR ER!!!

"Det är med den sanna vänskapen som med spökena, alla talar om den men få har sett den.."

Kommentarer
Postat av: Ida

saknar dig me gumman

2007-08-28 @ 14:17:34
URL: http://idaste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0